نوشته شده در 26 آبان 1404، ساعت 14:00

دبستان غیردولتی پسرانه نیک

دبستان غیردولتی پسرانه نیک

دبستان هوشمند غیردولتی پسرانه نیک با اخذ مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1403 فعالیت خود را با چشم اندازی متعالی آغاز نموده است.

ما براین باوریم که دانش آموز امروز نیازمند کسب شایستگی های شناختی(دانش)، فراشناختی (مهارت یادگیری) و غیرشناختی(نگرش و ارزش) به صورت هم زمان است.

در این راستا، طراحی برنامه درسی تلفیقی که در آن مفاهیم درسی مختلف حول یه محور موضوعی واحد و به صورت هماهنگ آموزش داده می شود. همچنین به کارگیری از پلتفرم هوشمند آموزشی مبتنی بر هوش مصنوعی که امکان یادگیری شخصی سازی را برای هر دانش آموز فراهم می آورد و نیزآنالیز داده های عملکردی دانش آموزان توسط هوش مصنوعی به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه گزارش های تحلیلی دقیق به اولیاء و معلمان می باشد.

و همچنین بهره گیری از نرم افزارهای هوشمند برای طراحی مسیرهای یادگیری انعطاف پذیر و تولید محتوای آموزشی جذاب و استفاده از ابزارهای هوشمند برای مدیریت بهینه زمان کلاس و افزایش بازدهی فرآیند تدریس می باشد.

وجود فضای فیزیکی شاد، ایمن، هوشمند، طراحی و معماری فضای آموزشی مطابق با اصول روانشناسی محیط و یادگیری با به کارگیری رنگ های شاد، نورپردازی طبیعی و فضای سبز است.

ایجاد فضای سرشار از احترام متقابل، اعتماد و همدلی بین کادر مدرسه، دانش آموزان و اولیاء و برقراری نظام مشاوره و راهنمایی دانش آموزان به صورت فردی و گروهی به منظور پایش و ارتقاء سلامت روانی- اجتماعی دانش آموزان و تقویت مهارت های زندگی همچون کار گروهی، مدیریت هیجان، تصمیم گیری و حل تعارض از طریق برنامه های ویژه مدرسه می باشد.

برگزیدن کادر و معلمان مجموعه از میان برترین و با تجربه ترین نیروهای متعهد و خلاق با رعایت دقیق استانداردهای علمی و اخلاقی و اجرای برنامه مداوم توانمندسازی نیروهای انسانی با برگزاری دوره های آموزشی می باشد.

رسالت ما ایجاد یک محیط یادگیری امن، شاد و تحول آفرین که با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری های نوین و برنامه ریزی آموزشی هوشمند زمینه ساز شکوفایی استعدادهای ذاتی و شکل گیری هویت متعادل و کامل فرزندانمان می باشد.

دبستان غیردولتی پسرانه نیک

ویراستار مدرسه
26 آبان 1404، ساعت 14:00۲۰ دقیقه مطالعه
دبستان غیردولتی پسرانه نیک

دبستان هوشمند غیردولتی پسرانه نیک با اخذ مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1403 فعالیت خود را با چشم اندازی متعالی آغاز نموده است.

ما براین باوریم که دانش آموز امروز نیازمند کسب شایستگی های شناختی(دانش)، فراشناختی (مهارت یادگیری) و غیرشناختی(نگرش و ارزش) به صورت هم زمان است.

در این راستا، طراحی برنامه درسی تلفیقی که در آن مفاهیم درسی مختلف حول یه محور موضوعی واحد و به صورت هماهنگ آموزش داده می شود. همچنین به کارگیری از پلتفرم هوشمند آموزشی مبتنی بر هوش مصنوعی که امکان یادگیری شخصی سازی را برای هر دانش آموز فراهم می آورد و نیزآنالیز داده های عملکردی دانش آموزان توسط هوش مصنوعی به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه گزارش های تحلیلی دقیق به اولیاء و معلمان می باشد.

و همچنین بهره گیری از نرم افزارهای هوشمند برای طراحی مسیرهای یادگیری انعطاف پذیر و تولید محتوای آموزشی جذاب و استفاده از ابزارهای هوشمند برای مدیریت بهینه زمان کلاس و افزایش بازدهی فرآیند تدریس می باشد.

وجود فضای فیزیکی شاد، ایمن، هوشمند، طراحی و معماری فضای آموزشی مطابق با اصول روانشناسی محیط و یادگیری با به کارگیری رنگ های شاد، نورپردازی طبیعی و فضای سبز است.

ایجاد فضای سرشار از احترام متقابل، اعتماد و همدلی بین کادر مدرسه، دانش آموزان و اولیاء و برقراری نظام مشاوره و راهنمایی دانش آموزان به صورت فردی و گروهی به منظور پایش و ارتقاء سلامت روانی- اجتماعی دانش آموزان و تقویت مهارت های زندگی همچون کار گروهی، مدیریت هیجان، تصمیم گیری و حل تعارض از طریق برنامه های ویژه مدرسه می باشد.

برگزیدن کادر و معلمان مجموعه از میان برترین و با تجربه ترین نیروهای متعهد و خلاق با رعایت دقیق استانداردهای علمی و اخلاقی و اجرای برنامه مداوم توانمندسازی نیروهای انسانی با برگزاری دوره های آموزشی می باشد.

رسالت ما ایجاد یک محیط یادگیری امن، شاد و تحول آفرین که با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری های نوین و برنامه ریزی آموزشی هوشمند زمینه ساز شکوفایی استعدادهای ذاتی و شکل گیری هویت متعادل و کامل فرزندانمان می باشد.